Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~acids | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Dzierwa adresTarnów zarejestrowany10.11.2009 @22:12:35 ostatnio na stronie13.10.2016 @20:56:07

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7249630
digarty976 komentarze837 posty na forum0

komputer / sprzęt
D700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kika1995    29.01.2010 @18:35:43
ja też jestem bardzo początkująca , ale człowiek uczy sie na błędach .
~Kika1995    29.01.2010 @18:32:51
naprawdę nie ma za co, ale chyba sam widzisz że miałam rację .
~kazmierz68    16.01.2010 @15:07:02
wysłałem, napisz czy dotarło.
~molcio    11.01.2010 @19:54:20
To wy tak razem
hi hi
to był właściwie jeden możliwy kadr. cofnąć się nie mogłem bo był mur, po bokach też więc dużego wyboru nie miałem. możliwe że jakiś szeroki kąt fajnie by zrobił, ale niestety mam tylko taki obiektyw jaki mam.
~molcio    10.01.2010 @22:17:52

szkoda ze Ci się nie podoba...

pilzno?
~Lolss    09.01.2010 @00:26:17
trzeźćć
~ironteeth    05.01.2010 @22:08:26
o swój ziomek metalowy, czesc ;d
~Homee    27.12.2009 @23:20:39
polak nie jest taki zeby sobie nie poradzil, chce jak najmniej i staram sie nie korzystac z autofokusa.
_______
No pain, no game.
~Homee    27.12.2009 @18:40:38
yyy, manual jest bardziej praktyczny niz automat, nieużywam woglule automatu.Wole wiekrzą swobode.Mozna w d3000 do zmienic w opcjach ?
_______
No pain, no game.
~Homee    27.12.2009 @13:58:55
to do dupy, bo mam mozliwosc wziasc ten aparat za 1500 i od siostry 2 obiektywy za darmo, ale na nich niema przelącznika, wiec...? niebede mogl kontrolowac czy autofokus czy manual ?to wazne dla mnie
_______
No pain, no game.
~Homee    27.12.2009 @09:37:32
okey, mam pyt, masz na body przełacznik na manual i autofokus ? czy tylko na obiektywie|? bo ja na aparacie niewidzialem, a co jeźli włoże obiektyw bez tej funkcji wbudowanej w obiektyw?
_______
No pain, no game.
~sliweeczkaa    21.12.2009 @23:43:52
ołkej :D
~sliweeczkaa    21.12.2009 @22:20:03
więcej moich zdjęć na: http://www.sliweeczkaa.maxmodels.pl
~sliweeczkaa    21.12.2009 @21:07:41
bardzo mi miło ) <skromny> zaczerwieniłam się przez Ciebie! :P
cieszę się, że Ci się one podobają.
~sliweeczkaa    21.12.2009 @20:18:29
to Ty chodzisz ze mną do sql? :D
~sliweeczkaa    21.12.2009 @16:09:15
czy Twoim tatą jest Adrian Dzierwa? :>
~extremelove    17.12.2009 @13:20:24
no tak... nic na to nie poradzimy, że czasami materiał na piękne zdjęcie zapsuje nam jakaś głupia tabliczka albo znak... ^^ :/
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~Homee    13.12.2009 @15:06:00
Widze ze posiadasz nikona d3000, jest to jedna z tanszych lustrzanek, ja narazie męcze sie cyfrówką, ale chce nikona pomęczyc, warto ? ? czy nielepiej sony?
_______
No pain, no game.
~extremelove    04.12.2009 @18:07:18
nie wiem, co mam ci polecić... ja osobiście do zmniejszania zdjęć używam PhotoFiltre i nie narzekam... nie zauważyłam żeby niszczył jakość zdjęć...
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~extremelove    04.12.2009 @15:42:38
a z jakiego korzystasz?
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~extremelove    03.12.2009 @15:16:42
no to można je zmniejszyć ;P
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~extremelove    02.12.2009 @15:43:24
to proponuję wrzucić orginał ;P
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~basiek5000    13.11.2009 @08:54:01
Dzięki ja się staram to jakos mi wychodzi ) chociaz nie kazdemu sie podobaja moje zdjęcia ale ja i tak jestem dumna z siebie nawet brat wygrał konkurs przyrodniczy z momi zdjęciami
_______
Oceniam tylko to co mi się podoba Pozdrawiam ludzi sympatycznych
~basiek5000    12.11.2009 @19:50:15
niestety na lustrzanke mnie nie stać zdjęcia swoje robię Canonem Power Shot SX100 IS STARAM SIE JAK MOGĘ
_______
Oceniam tylko to co mi się podoba Pozdrawiam ludzi sympatycznych
Poprzednia strona 1 ... 9 10 11 12
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt